מאיה קסיר-אלה, עו”ד

 

עו”ד מאיה קסיר-אלה הצטרפה לצוות תרגומי משפט בע”מ בינואר 2017, ובאמתחתה ניסיון משפטי עשיר שנצבר במהלך עבודתה בשני משרדי עורכי דין מובילים בישראל.

מאיה ברוכת הכישרונות היא זמרת אופרה שעשתה חייל בארץ ובחו”ל בתפקידי סופרן מגוונים. בעבודתה של מאיה כמתרגמת דו-לשונית ניכרת המומחיות שלה בתחומי המשפט, העסקים והפיננסים, כמו גם המשמעת והתשוקה שהניעו את הקריירה שלה כזמרת. השילוב הייחודי של ניסיון בתחום המשפט וניסיון בימתי בינלאומי הכשיר את מאיה לתרגום סימולטני ועוקב מעברית לאנגלית ומאנגלית לעברית, בנוסף על תרגום מסמכים בשפות אלו.

עם סיום לימודיה התיכוניים באקדמיה למוסיקה בירושלים (1999), הלכה מאיה בעקבות המוסיקה, אהבתה הראשונה. היא התקבלה לבית הספר היוקרתי למוסיקה ודרמה גילדהול (Guildhall) בלונדון, שם למדה לתואר ראשון, אותו קיבלה בשנת 2003, והמשיכה לתואר שני, אותו סיימה בהצטיינות בשנת 2005.

בין השנים 2007-2003 הופיעה מאיה כזמרת אופרה והשתתפה בכיתות אמן ברחבי אירופה ובישראל. בלונדון זכתה מאיה להופיע על הבמות הנחשבות ביותר, לרבות רויאל אלברט הול, מרכז ברביקן ואולם וויגמור. בישראל הופיעה עם האופרה הישראלית, תזמורת הקאמרטה הישראלית ותזמורת רעננה.

בשנת 2007 פנתה מאיה לדרך חדשה, והחלה בלימודי משפטים במסלול האקדמי במכללה למנהל. היא סיימה את לימודיה בשנת 2010, התמחתה במשרד גלוזמן ושות’ (2012-2011) והתקבלה כחברה בלשכת עורכי הדין בישראל בשנת 2012.

בשנים 2014-2013 עבדה מאיה כעורכת דין במשרד סטריקובסקי, גל ושות’, שם התמקדה בדיני מסחר ועסקים ובליטיגציה מסחרית. במסגרת עבודתה ניסחה מסמכים משפטיים, לרבות חוות דעת, הסכמי השקעה והסכמים מסחריים אחרים וכן מסמכי בי-דין. בנוסף, ייצגה את לקוחות המשרד במגוון זירות משפטיות וצברה ניסיון רב בביצוע בדיקות נאותות.

במהלך השנים 2017-2014, טרם הצטרפותה לצוות תרגומי משפט בע”מ, עבדה מאיה כעורכת דין שכירה במשרד מ. פירון ושות’ במחלקת פרויקטים, תשתיות ותחבורה של המשרד, שם טיפלה בפרויקטים מסוג PFI ו-BOT לכל אורך חיי הפרויקט ושרשרת האספקה. היא ניסחה הסכמים וחוזים, לעתים קרובות באנגלית, וסיפקה ייעוץ משפטי שוטף במגוון רחב של נושאים מסחריים.